جوونســرا=از هر دری سخنی!!!!!!!!!

دانستنیها.عکس و بازی و آهنگ و هزاران چیز دیگه در جوونسرا

جوونســرا=از هر دری سخنی!!!!!!!!!

دانستنیها.عکس و بازی و آهنگ و هزاران چیز دیگه در جوونسرا

آموزش ویژوال بیسیک ۶ .بخش اول

:::><<>><::: بخش جوون آموز تقدیم می کند :::><<>><:::

هدف از این بخش گسترش درک و فهم جوونای ایرونی از مفهوم برنامه نویسیه..به همین این بخش افتتاح شد واگر شما با نظراتون به من بگید که موفق شدم بازم از این اموزش ها به خصوص بخش PDF رو راه می دازم.                       {{{{.مدیر!!::!!نظر یادتون نره}}}

بخش اول آموزش ویژوال بیسیک6 با نوشتن برنامه لغتنامه
به ادامه مطلب برید و نظر هم یادتون نره..تازه کپی برداری از این مطلب غیر قانونیه!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!!

خوب بدون حاشیه میرم سر اصل مطلب...
شما کار سختی رو پیش رو ندارید..فقط به لینا احتیاج دارید:
یه TEXTBOX که NAME اون T1 هست
یه دکمه و یه لیبل..همین.
شما باید نوشتن دستور IF  رو بلد بشید..کاری نداره.نترسید با یه مثال توضیح میدم:
If  t1.text="javonsara" then lable1.caption="good"
به نظرتون دستور بالا چی میگه؟؟؟
میگه:اگر نوشته توی t1 من javonsara شد اونوقت{{then نوشته لیبل من بشه GOOD به همین سادگی تموم شد. دیگه باقیه کارا با شما.
برای نوشتن کد خروج فقط بنویسید END     همین.

راستی برنامه هایی که نوشتید برای من بفرستید یا اگر هم مشکلی داشتید با من در میون بگذارید:
SAEED75_D@YAHOO.COM.......
تعجب نکنید ..آره من متولد 1375 هستم تازه تو مدرسه نمونه هم درس می خونم....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد