جوونســرا=از هر دری سخنی!!!!!!!!!

دانستنیها.عکس و بازی و آهنگ و هزاران چیز دیگه در جوونسرا

جوونســرا=از هر دری سخنی!!!!!!!!!

دانستنیها.عکس و بازی و آهنگ و هزاران چیز دیگه در جوونسرا

جوک{3}

یک روز دوتا تخم مرغ به هم میرستن اولی میگه:مخلستیم
دومی میگه:املتتیم.!!!!!!!!!!





نظر نظر نظر >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>!!!!!!!!!!!!بدید

خوش آمدید صفحه نخست
بایگانی شده ها
تماس با من
نویسندگان وبلاگ * mohammad_t
آمار - RSS   RSS 2.0 لوگوی دوستان پرشین وبلاگ
و باز هم جوک
روز چهارشنبه سوری دست و پا شکسته در عربها زیاد بود.تحقیق کردن دیدن که کنار دیوار اتیش روشن کردند

دو تا ماشین تصادف میکنند. افسره میاد از ترکه میپرسد کی مقصره؟ ترکه میگه: من خواب بودم نفهمیدم مقصر کیه؟

وقتی سینتو چنگ میزنم وقتی رونتو گاز میگیرم وقتی گردنتو لیس میزنم اوه مرغ کنتاکی فراموشت نمیکنم.

یه روز یه ترکه می خواست مهتابی بخره اسمش یادش میره به فروشنده می گه آقا یه متر لامپ بدید

یک هواپیما تو تبریز سقوط می کنه تیم جستجو روز اول 400 جسد رو پیدا میکنن , روز دوم 600 نفر رو پیدا میکنن , روز سوم 1000 نفر رو پیدا میکنن . خبر به تهران می رسه از تهران بازرس ویژه می فرستن برای بررسی , می بینن که هواپیما تو قبرستان سقوط کرده بوده

یک روز به یک معتاد مگن با 45-46 -47-48 جمله بساز:مگه چلا پنجه می کشی چلا شیشه میشکنی چلا حف نمی زنی چلا هشتی ناراحت

به یه ترکه میگن آیاکسی درماه زندگی میکند میگه بله! میگن چرا؟میگه مگه نمی بینی هرشب لامپ هایش روشنه!

3- ترکه شاکی میره ثبت‌احوال، میگه: آقا این اسم من خیلی ضایست، باید حتماٌ عوضش کنم. کارمنده ازش میپرسه، مگه اسمتون چیه؟ ترکه میگه: اصغرِ ان‌چهره! کارمنده میگه: آره خوب حق دارید، باید حتماً عوضش کنید. حالا چه اسمی میخواید بگذارید؟ ترکه میگه: اکبرِ ان‌چهره!

ریدن بچه پنج نوع است 1-درپنج سالگی میرینه به اعصابت
2-درپانزده سالگی میرینه به هیکلت3-در بیست سالگی میرینه به پولت4-در بیست وپنج سالگی میرینه به آبرت5-وقتی هم مردی میرینه به روحت

خری گم کردم بابارکاشی می فرستم اس ام اس که شایدان خرتوباشی

به یکی میگن با بنزین جمله بساز می گه خوش به حالتون که سوار بنزین

گروه دی مسابقات جاجم جهانی 1-مکزیک 2-پرتغال 3-آنگولا 4-منگولا !!!

یه ترکه گوشت می خره بعد می بره تو حیاط کباب کنه بعد میبینه یه گربه از اون بالا داره رد میشه برای اینکه گربه رو گمراه کنه یه بابزن ورمیداره میگه: بلالیه بلال

به اصفهانی میگن با کالسکه جمله بساز
میگه این میوه ها کالسکه ست

ازیک شخصی میپرسند با سرعت یک جمله بساز؟
شخص:با دهانش میگوید "ویژ"

یه ترکه می خواد خودکشی کنه بایه نون بربری می ره میخوابه روی ریل راه آهن بهش می گند اینجا چرا خوابیدی میگه می خوام خودکشی کنم می گند پس این نون بربری چیه می گه شایدتافرداقطارنیومد آن وقت چکارکنم از گرسنگی بمیرم .

ترکه وصیت میکنه به پسرش میگه من مردم یک میلیون خرجمکن پسره میره یک میلیون خر جمع میکنه

میدونی جایزه نفر اول بانک ملت قزوین چیه؟کلید یه مهد کودک

روزی ماهیگیری یک ماهی گرفت.ماهی در دست او ان قدردست و
با زد که ماهیگیرعصبانی شدو را در اب انداخت وگفت:حالا ان قدر انجا بمان که خفه شوی.

شخصی دریک روزسرد زمستان اسبی را می بیند که از دهانش بخار بیرون می اید.به چدوستش می گوید:اهان,اسب بخارکه میگن همینه.

خلبان هواپیما میگه مسافران محترم شنیدید میگن پاریس رو ببین بعد بمیر مسافران میگن:بله خلبان میگه خوب نگاه کنید چون داریم سقوط میکنیم

ترکه کدو تنبل میخره ,میزارتش کلاس تقویتی !!!!!

ترکه دیش ماهوارشو می ذاره رو پشت بوم روش مینویسه کولر!!.

یه روز یه ترکه داشته دنده عقب با ماشین از کوه می رفته بالا بهش می گن چرا دنده عقب میری می گه اخه می ترسم بالا جا نباشه نتونم دور بزنم بعدا وقتی می خواسته پایین بیاد باز می بینن داره دنده عقب می یاد می گن الان چرا دنده عقب می یای می گه آخه بالای کوه جا بود تونستم دور بزنم.

یه روز یه ترکه انتن خونشون رو رنگ میزنه یه نفر ازش می پرسه : چرا انتن خونتون رو رنگ می زنی؟ ترکه میگه: چون تلویزیون خونمون سیاه سفیده میخوام رنگی بشه هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

ترکه از برج میلاد بالا میرفته میگن کجا میری؟
میگه : سر برج قراره وام بدن

پیام های دیگران ( نظر بدین )        link        جمعه، 10 شهریور، 1385 -
باز هم جوک
یه عربه بعد از 40 سال کچل بودن کلی قرض و قوله میکنه موی مصنوعی میکاره بعد از 4 روز تو قرعه کشی ادارشون سفر حج عمره براش در میاد !

برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم رشت == فیلم : دیشب مامانت خونه ما بود آیدا !

ترک میره دم یخچال در یخچال رو اروم می بنده به او میگن چرا در یخچال رو اروم می بندی میگه می خوام ببینم چه پدر سخته ای چراغ شو خواموش میکونه

یه ترکه اسم بچش رو می زاره اس ام اس
میگن چرا؟
ترکه میگه از پیام که با کلاس تر

معلم:علی جون با (حالا) جمله بساز
علی:حالا یارم بیا دلدارم بیا
معلم:حالایه(0)می دم برو ننت بیار

از یه ترکه میپرسن:ساعت چنده؟ بلد نبوده یه کم نگاه میکنه میگه:بدو دیرت شد

ترکه داشت با سرعت رانندگی میکرد.دوستش بهش میگه:اگه به یه پیچ برسی چی کار می کنی؟ترکه میگه:ورش می دارم ممکنه به دردم بخوره... .

به دریا می نگرم تورا می بینم به صحرا مینگرم تورا می بینم نمیدونم کی رو عینکم ریده

وقتی دیدمت دست و پام را گم کردم بدون هیچ حرکتی بهم خیره شدیم تا اینکه اومدی طرفم و من با تمام وجود اسمت رافریاد زدم سوووووووووووووووووسک.

از یه ترکه میپرسن تحصیل کردی میگه نه اما محصل کردم!!!

دوستان عزیز امیدوارم درسال جدید پله های طرقی را یکی یکی طی بکشید

از ترکه می پرسن : شما به موتور سیکلت چی می گید ؟ می گه دوچرخه ی عصبانی ؟!؟!؟!؟!

یک روزی یک کرم سوار قطار شد و بلا فاصله شروع به گریه کردن کرد از او علت را پر سیدم گفت :
اخه دست ندارم بای بای کنم؟

یه روز تواستخر ماموره خر ترکه رو میگیره میگه مر حسابی چرا داری تو استخر میشاشی؟
ترکه میگه خوب همه میشاشن
ماموره میگه همه میشاشن اما نه از رو دایو

نگاهم با نگاهت کرد برخورد خدا خیرت بده حالم به هم خورد

حمید در یک تصادف زیر ماشین رفت وله شد
دوست حمیدکه می خواست این خبر را به زنش بدهد که نترسد
گفت ایا شوهر شما کوتاه قدو لاغر بود
زن گفت بله چطور
دوستش گفت متا سفانه حالا دراز وپهن شده

تو در قلب منی تو در خون منی رفتم دکتر گفت انگل داری

نگاه اولت بر من اثر کرد,نگاه دومت دیوانه ام کرد, نگاه سومت عاشق ترم کرد, نگاه چهارمت دیگه هیز بازی بود

اگر خواهان مهاجرت به کانادا هستید تا سبتامبر با ما تماس بگیرید . ""گروه غازهای وحشی مهاجر""

یه مارمولک تو عشق شکست می خوره میره کنار دمپایی میخوابه!

دنیا را بدون خانمها تصور کنید: بازارها خالی، پولها اضافه، خیابونها خلوت، مخابرات ورشکست شده، شیطون بیکار!

دانشجو اگر عاشق شود بی پرده مشروط می شود چیزی شبیه حذف ترم با عشق ممکن می شود.

یک روز دوتا تخم مرغ به هم میرستن اولی میگه:مخلستیم
دومی میگه:املتتیم.

به لره می گن کجای لرستان می شینی ؟
میگه هر جا که خسته بشم

به 1 نفر میگن با آرزومه جمله بساز میگه:با بچه ها سر فیلمبرداری بودیم من به تصویر بردار گفتم دوربین زومه؟ گفت:آره زومه آره زومه!!!!!!!!!!!

کلیه مخاطبان اینترنتی را به اندازه ی تار موهام دوستشان دارم . قربان شما حسن کچل

به ترکه میگن خصوصیات نوشابه را بگو میگه آب داره گاز هم داره ولی برق نداره

یه مامانه به بچش میگه میدونم موها خواهرتو کشیدی شیطون گولت زد می گه اره ولی زدم تو شکمش ابتکاره خودم بود.

به لره میگن شما آدم مشهور هم دارین ؟میگه بله:
صوفیا لره
الیزابت تای لر
و ماده ای به نام کلر

یه روز یه رشتیه اسم زنش را پنمگوئن میزاره میگن چرا این اسم را گذاشتی میگه چون هم پن هم گو هم ان

به اندازه ی تک تک سلولهای بدنم دوستت دارم کوچیک شما تک سلولی

آن چیست که آقایان از جلو میدهند و خانمها از عقب؟؟؟؟؟؟؟ فکر بد نکن بلیط اتوبوسه.....

یه روز رئیس اداره میره سر میزش می بینه خاکیه . انگشتش رو میزنه به خاک و مستخدم رو صدا میزنه و انگشت خاکی رو بهش نشون میده و می گه این چیه ؟ مستخدمه میگه خوب این انگشته؟

به اندازه ی دوتا چشمام دوستت دارم کوچیک شما موش کور

گفتی بخواب خوابیدم گفتی باز کن باز کردم درد داشت تحمل کردم وقتی کارش تموم شد خون اومد ترسیدم آخه اولین بار بود دندونمو میکشیدم

به ترکه میگن با اتوبس جمله بساز میگه:اتو بوس کردم لبم سوخت.

همیشه باخودعکسی ازهمسرتان داشته باشید تادرهنگام برخورد به مشکلی به آن نگاه کرده وبه خاطربیاوریدکه مشکل بزرگتری هم وجوددارد.به نقل ازیک دوست

دوست عزیز به علت شیوع وبا با افتابه اب نخورید

ازراعیل میره سراغ قزوینیه میگه شناسنامت کجاست میخوام باطلش کنم قزوینیه میگه زیرفرشه

یه روز یه نفر تو خیابون یه 2000 تومانی پیدا میکنه بعد میندازدش روی زمین میگه ما از این شانس ها نداریم

اگه 1 روز بری سفر .اگه 2 روز بری سفر.اگه3 روز بری سفر.اگه 4 روز بری سفر.اگه 5 روز بری سفر.اگه 6 روز بری سفر.اگه 7 روز بری سفر. اون وقت 1 هفته هست که سفری

یه روز یه پشه دست میندازه گردن دوست دخترش میگه میدونی
بیشتر از گو میخوامت

یک بار یک زن لر به حمام میرود و شیر اب داغ را باز میکند و داد میزند سوختم و شوهرش که میخواست به او کمک کند به اتش نشانی تلفن میزند

یه روزیه ترکه داشته سرشو ازروی کلاه می خوارونده یه لره بهش میگه چرا داری سرتو از رو کلاه می خوارونی ترکه بهش میگه مگه تو باسنت می خاره شلوارتو می کشی بایین می خواروونی

گر بمیرد دختری جای او روید گلی . گر بمیران دختران دنیا گلستان می شود.

دستانم را بر کمرت حلقه می زنم.لبانم را برلبانت می گذارم و از عصاره ی وجودت می مکم .با تمام وجود فریاد می زنم.. دوستت دارم شیشه نوشابه!!!!!!!!!!!

کامپیوترها به 4 دلیل دخترند : 1.فقط خالقشون از منطقشون سر در میاره! 2.فقط خودشون زبون خودشون رو می فهمن! 3.اگه یه کسی پا بندشون بشه باید هرچی پول داره براشون لوازم جانبی بخره! 4.اگه یکم صبر می کردی یکی بهترش گیرت می اومد! خدائیش اگه دروغ میگم بگو دروغ میگی

بچه رشتیه به باباش میگه چرا عکس لخت مامان رو گذاشتی رو صفحه کامپیوتر ؟ باباش میگه هیسسسسسسسس... صداشو در نیار از اینترنت دانلودش کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.havash.ir

سلام
امیدوارم حال شما خوب خوب باشه
من محمد هستم .
شما سیم کارت ایرانسل دارید ؟
اره سیم کارت ایرانسل
می خواین شارژ 2000 تومانی ایرانسل رو با قیمت 1800 تهیه کنید ؟
باورتون می شه تنها 1800 تومان
اگه دوست داشتی می تونی وارد سایت بشی و شارژ رو به شکل اینترنتی خرید کنی .
تمام کارت های عضو شتاب پذیرفته میشن
من منتظر شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد