جوونســرا=از هر دری سخنی!!!!!!!!!

دانستنیها.عکس و بازی و آهنگ و هزاران چیز دیگه در جوونسرا

جوونســرا=از هر دری سخنی!!!!!!!!!

دانستنیها.عکس و بازی و آهنگ و هزاران چیز دیگه در جوونسرا

زنجیرهای نامرئی یهود!


از دوستان عزیز خواهشمندم حوصله کنید و مطلب رو تا آخر مطالعه بفرمایید.ضرر نمیکنید!

اخبار و حوادث فراوانی که این روزها جهان و مردم جهان را در خود گرفته  به ویژه بحرانهای بزرگ و فتنه تصویر اصلی را ببینیدهای بی نظیر سیاسی_اجتماعی که مستضعفان و مسلمانان را مبتلا ساخته ،در کنار زلزله هخا وآتشفشانها، گوش های بسیاری از مردم سراسر جهان را برای شنیدن اخبار آخر الزمانی تیز کرده است.حتی برخی از شبکه های خبری با تطبیق برخی از احادیث با شرایطی که در منطقه خاور میانه وشرق اسلامی می گذرد،سعی در مصداق سازی و شناسایی علایم حتمیه یاد شده در روایات و اخبار رسیده از سوی حضرات معصومان (ع) می کنند.این همه به جای خود نیکوست،اما از چند نکته هم نمی توان غفلت ورزید,چنان که این کند و کاو به افراط کشیده شود ،به شرط تطبیق درست این شرایط با اخبار اعلام شده در میان روایات،پیش از موعد مقرر و ملاحظه همه آنچه که در دایره تشخیص اما معصوم (ع)وارد است، موجب افشای راز،هوشیار شدن خصم محمد و آل محمد(ص)و اماده شدن بیش از پیش آنها برای سرکوب دوستان و یاران حضرت شده و به طور قطع امر ظهور به تعویق افتاده و در آن بداء صورت میگیرد.

به موازات آن ،چنان که این تطبیق و مصداق سازی نادرست و عجولانه از آب در آید ،انفعال ،یاس و سرخوردگی مستضعفان را در پی خواهد داشت و حتی ممکن است،آنان را در سراشیبی بی خیالی و تباهی چنان بغلطاند که در آینده،همه آمادگی را برای تجربه حوادث و وقایع جدی و همراهی با آن شرایط تا دیدار با امام (ع) را از دست بدهند.

بخش عمده تلاش و سرمایه گذاری خصم آل محمد(ص)،در همه سالهای گذشته و همین امروز مصروف آلوده ساختن«جسم وجان» مستضعفان میشودتا آنان همه استعداد شنیدن کلام حق،دفاع از امام حق و همراهی با ایشان را از دست بدهند.

پوشیده نیست که امام منتظر برای مردم منتظر و همراه با اهل انتظار ،به اذن الله مراتب و مراحل ظهور تا تاسیس دولت کریمه پیش میبرند.مردمی که مستعد کلام امام خود و اجرای فرمان ایشان هستند.


بی تردید عموم شیعیان در ماجرای جانگداز عاشورا خوانده یا از قول سخنرانان شنیده اند،که امام حسین (ع) در دومین سخنرانی خود در روز عاشورا مردم را مخاطب خود ساخته و پرده از راز شگفتی برداشتند.آن راز راز مهر شدن قلب های مردم و از دست دادن استعداد شنیدن و پذیرش کلام امام زمان و حاضر در میدان بود.امام با عبارت«ویلکم ما علیکم,وای بر شما»آغاز می شود.

در این باره خوارزمی می گوید: دومین سخنرانی امام (ع)در روز عاشورا بدین صورت بود:

«ویلکم ما علیکم  ان تنصتوا الی فستمعوا قولی...،

وای برشما !چرا گوش فرا نمی دهیدتا گفتارم را بشنوید که هر کس از من پیروی کند فخوشبخت و سعادتمند است و هر کس عصیان و مخالفت ورزد از هلاک شدگان است و همه شما سرکش هستید و با دستور من مخالفت میکنیدو به گفتارم گوش فرا نمی دهید.آری,در اثر هدایای حرامی که به دست شما رسیده و در اثر غذاهای حرام و لقمه های نا مشروعی که شکمهای شما از انها انباشته شده ،خدا اینچنین بر دلهای شما مهر زده است!وای بر شما چرا ساکت نمی شوید!

دشمنان حق به خوبی دریافته بودند،ساده ترین طریق دور ساختن مردم از امام و قفل ساختن دلها و گوشهایشان از شنیدن حق و تاثیر پذیرفتن ازآن،آلوده ساختن غذای آنهاست.شاید تاکید کلام وحی که فرموده است«فلینظر الانسان الی طعامه,پس انسان به غذایی که می خورد نظر کند» ناظر بر همین معنا باشد.

آنچه که به خورد جسم و جان خلق عالم داده می شود،سرنوشت آنان را هم رقم میزند،به عبارت دیگر این تامین کننده جسم و جان مردم است که سرنوشت آنها را معلوم می سازد.بگردید تا دریابید سرنوشت مردم و حتی زمینه سازی یا سدسازی در مقابل حادثه شریف ظهور را چه کسی یا چه کسانی تعیین می کنند.این خوراک تنها غذای جسم را شامل نمی شود.خوراک جان که همان علم و معرفت است،مهمتر است.

رسول خدا(ص) در تقسیم علم فرمودند:«العلم علمان،علم الابدان و علم الادیان»یعنی آنچه که مربوط به جسم میشود و دیگری آنچه مربوط به جان میشود.«خوراک جسم و جان »مردم را باید دریافت.

گمان میکنید آنچه یهود و تابعان و یاران دانسته و ندانسته یهود در انبان جسم وجان مردم و مستضعفان سراسر جهان ریخته اند و همچنان نیز میریزند،دلی و گوشی برای کسی باقی گذاشته که در هنگامه خوف و خطر مثل روز سخت عاشورا،مستمع کلام امام زمان (ع) باشد؟همراهی و رزم در میدان پیشکش!

اگر کسی یا کسانی قصد گفتگوی مهدوی و انتظار دارند،لاجرم باید همه همت خود را صرف تطهیر جسم و جان مردم از غذای آلوده کنند،تا گوشها و دلها آزاد و رها شود و مستعد شنیدن دعوت امام و اعلام لبیک به ایشان.

در عصر ما دو صنعت بزرگ« خوراک سازی » برای جسم وجان مردم را یهودیان در اختیار گرفته اند و با کنترل کامل به آن جهت می دهند.

اگر چیزی هم از دست انها خارج مانده،عوامل بی جیره و مواجب منفعل آنها در کشورهای مستضعف نشین منفعل آنها را در مسیر و راستای خواست یهود قرار می دهند.

از دستکاری ژنتیکی دانه ها و مواد غذایی که به صورت جدی و سازمان یافته انجام می شود،بگیرید تا حلقه های اخر آن یعنی فست فودها یا همان غذاهای آماده و....

این زنجیره غذای جسم مردم است،آمیخته با چاشنی گزنده حرام و شبهه و ربا و....که بحث مستقلی می طلبد.

زنجیره دوم مربوط به خوراک جان مردم است.همان که مجموعه ای از کمپانی های رویا سازهالیوودی،خبرگزاری های جهانی ، شبکه های ماهواره ای ،اینترنت و دست آخر روزنامه ها و نشریات زردو کتب ترجمه منتشر شده،آزاد از هر امر و نهی آنها را تدارک می بینند.

سازمانی است در فرانسه که وظیفه اش کنترل کامل رسانه های شنیداری و دیداری فرانسه و پالایش برنامه های آنها از آثار آمریکایی بود.شبانه روز در این سازمان بزرگ توسط کارشناسان خبره و دستگاههای مدرن،برنامه های کلیه شبکه های شنیداری و دیداری کنترل میشد تا مبادا که آنان لحظه ای از قوانین  و مقررات  وضع شده درباره پخش آثار آمریکایی که بسیار هم محدود کننده بود ،عدول کنند.این برنامه ها شامل موسیقی ،فیلم،خبر و...

در حالی که همه جهان از آثار غربی و اروپایی می نالندففرانسوی ها از آثار آمریکایی و هالیوودی می نالند و با تمهیداتی دست به کنترل و تصفیه ی آنها میزنند.

ساکنان کشورهای شرقی و مسلمان،محصولات کمپانی های رویا ساز هالیوود امثالهم را تنها وسیله سرگرمی و تفنن می شناسند،از همین رو تماشای فیلم در میان آنها تداعی کننده تخمه و ساندویچ بوده و همه اسباب بی خیالی ،بی وضعی،محصولات سینمایی،کتب داستانی،موسیقی و غیره کار خود را می کنند.

همه تعاریف از بودن،ریستن و نحوه گذران حیات را جابه جا می کنند و تمامی نمونه ها و نمادهای دلخواه  رویاسازان را جایگزین می سازند تا همه ساکنان زمین،آنچنانکه آنان می خواهند و مطلوب خود و حافظ منافع می شناسند،عمل کنند.بیندیشند ودر مسیر تعیین شده ،مشی کنند.در نقاط عطف مهم،همین آموزه های جای گیرشده در ناخود آگاه،کار خود را می کند.

همه اهداف و خاستگاه صلیب و صهیون را که دستگاههای سیاسی و نظامی دنبال می کنند.بسترساز اجرای کلیه استراتژی های سیاسی نظامی غرب و رسانه های غربی اند.این اسباب به ظاهر فرهنگی ،همه مستضعفان را برای زاحت تر خورده شدن و با بازی خویش به دام فرو غلطیدن را مهیا می سازند.

کمتر کسی از جایگاه ،اهمیت و ونقش تعیین کننده«فرهنگ»و فعالیتهای فرهنگی آگاهی کامل دارد.مدیران اجرایی،محصولات فرهنگیرا به مثابه فرهنگ می گیرند.از این رو سخت بسته صورت محصولاتند.به همین دلیل هماره در اندیشه وارد ساختن این محصولات به قیمت ارزان از فروشگاه بزرگ غربی اند.

گاه دیگر در وقت تصمیم سازی نیز،همه همت خود را مصروف کپی برداری محصولات چند رسانه ای  غربی در صورت و محتوا می سازند.

گاهی نیز این عمل نا بخردانه را با این توجیه همراه می کنند که چون مردم از موسیقی و آثار لوس آنجلسی استقبال می کنند و از بازار آزاد کالای مورد نیازشان را می خرند،خود با تولید مشابه این آثار بازار و ذهن مردم را تحت کنترل می گیریم.از همین جا«موسیقی مشابه،خوانندگان مشابهو فیلم های مشابه»فراوان داریم.همگی با پروانه و آرم و نشان اسلامی تولید می شوند و از آنجا که این آثار بسیار بد و کلیشه ای ساخته می شوند،باعث مضحکه و خنده نیز می شوند.«شجاع الدین شفا» فراماسونر و سر سپرده دستگاه ماسونی پهلوی گفته بود که ما ماموران خود را چنان پرورده و در دستگاه کاشته ایم که خلاصی از دست ما و اهداف ما به این سادگی ممکن نیست.درست یا غلط بودن این نقل قول مهم نیست.مهم آن است که بسیاری از محصولات فرهنگی ما ،رد و نشان این ماموران دانسته یا ندانسته را بر ملا می سازند.

انتشار عناوین بیشماری از کتب ضاله  و مضله فرق و نحله ها،رمان ها و داستان ها و...را که قفسه های کتاب فروشی را مملو ساخته اند از کجا و چگونه سر بر آورده اند.انتشار آثاری شناخته شده از نویسندگانی چون «دون براون» که توسط چندین ناشر به طور هم زمان ترجمه و منتشر می شود،حاصل یک اتفاق ساده است؟

ترجمه و دوبله آخرین آثار روز سینمایی هالیوود که جملگی با جهت گیری خاص فرهنگی و حتی سیاسی _اجتماعی علیه مستضعفان ساخته شده اند را باید بر عنوان یک سوء تفاهم شناخت؟

هرکسی که اطلاعات اندکی از رسانه ،پروپا گاند نقش حیرت انگیز نمادها در انتقال غیر مستقیم،اما موثر آموزه های مورد نظر کارگردانان و صاحبان کمپانی های رویا ساز داشته باشد،به خوبی در می یابد که همه ابتذال در صورت و سینه زنان هنرپیشه منحصر نمی شود که بتوان با چند دستگاه کامپیوتر و چند تکنسین آن را پوشش داد یا صحنه های مورد نظر را از میان فیلم برداشت.این سخن بس کودکانه است،اگر گفته شود،مردم این آثار را دیده اند یا از کنار خیابان با قیمت ارزان خریده اند،دیگر چه باک.

عذر بدتر از گناه که نمی توان آورد .از کاهلی و عدم نظارت و کنترل ماست که بازار مکاره فیلم و موسیقی به صحن کلیه خوار وبارفروشی های شهر و روستا کشیده شده است.سرمایه گذاری کلان برای بازسازی صحنه ها و ترجمه و دوبله سریال های تلویزیونی آمریکایی،همچون «لاست» و...با هیچ دلیل و برهانی پذیرفته نیست.چنانکه برخی شواهد حاکی از آن دارد که مقدمات این خدمت به اهالی فرهنگ با رقمی قریب به یکصد میلیون تومان فراهم آمده است.

به همان سان که تمدید اعتبار مجوز فعالیت حمایت کنندگان شبکه صهیونیستی «فارسی وان» که به گزارش شبکه اطلاع رسانی «جهان»این رقم حمایتی بالغ بر 500هزار ذلار در ماه می شود،پذیرفته هیچ کسی نیست.

بی گمان«چشمها را باید شست جور دیگر باید دید!»

(برگرفته از نشریه موعود)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد