جوونســرا=از هر دری سخنی!!!!!!!!!

دانستنیها.عکس و بازی و آهنگ و هزاران چیز دیگه در جوونسرا

جوونســرا=از هر دری سخنی!!!!!!!!!

دانستنیها.عکس و بازی و آهنگ و هزاران چیز دیگه در جوونسرا

حوک{12}

به ترکـه میگن تبریک میگیم پدر شدی!!! میگه ایول پس به خانـومم نگید میخوام سورپریزش کنم!!!!



برو ادامه مطلب.....

به ترکـه میگن تبریک میگیم پدر شدی!!! میگه ایول پس به خانـومم نگید میخوام سورپریزش کنم رشتیـه میره کلاس غیرت شب زنـش پامیشه بره دسـتشویی رشـتیه میـگه کـجا میـری زنـه میگه دارم میـرم دستـشویی رشتیـه میگه بشین خودم میرم خبر فوری: هنوز کنکور در قزویـن ادامه دارد، به گزارش بـی بـی سـی هنوز داوطلبین جرأت نکردن دفترچه سوالات را از روی زمین بردارند سال 2200 پسره از مامانش میپرسه مامان من چه جوری به دنیا اومدم. مامانش جواب میده از اینترنـت دانلودت کردم مامانه به بچش میگه که عزیزم و قتی خاله اومد قشنگ میری جلو سلام میکنی میبوسـیش بچه میزنه زیره گریه میگه نه مامان من خاله رو بوس نمیکنم! مامانه میگه چرا عزیزم؟ بچه میگه آخه دیروز که بابا میخواست بوسش کنه زد تو صورتش یه روز آدم میره خونه در میزنه حوا میگه کیه ادم میگه اخه دانشمند مگه به غیـر از من تو کسـه دیگه ای هم هسـت به ترکه می گن فرق کچل با هواپیما می دونی چیه؟میگه بابا ما ترکیم خر که نیستیم کچل که اصلا فرق نداره هواپیما هم نکته انحرافی بود بابا کجایی؟ نیستی؟ توریستی؟ امپریالیستی؟کمونیستی؟ فاشیستی؟دموکراتیستی؟ خدایی نکرده مریض که نیستی؟راستی هرجا هستی و هرکی هستی بیسته بیستی عشق کودکانه از این اصل پیروی می کند که: (( من دوست دارم چون دوستم دارند.)) عشق پخته و کامل از این اصل که: (( مرا دوست دارند، چون دوستشان دارم.)) عشق نا بالغ می گوید: (( من تو را دوست دارم چون به تو نیازمندم .)) عشق رشد یافته می گوید: (( من به تو نیازمندم چون دوستت دارم به یه ترکه می گن برو با اره برقی 1000تا درخت بکن می ره 996 تا می کنه خسته می شه می شینه .می گن چرا نشستی؟روشنش کن 4تا دیگه هم بکن .می گه : ا مگه روشنم می شه؟ دوتا نی نی پیش هم خوابیده بودن, پسره به دختره میگه: تو دختلی یا پسل؟ دختره میگه: نمی دونم, پسره میگه: بذال من بلم زیل پتو ببینم, میره و میاد میگه: تو دختلی, دختره میگه از کجا فهمیدی؟؟؟؟میگه: آخه جولابات صولتیه به ترکه می گن :دیدیو بکهام رو می شناسی؟ می گه: اره بابا سر کوچمون تعویض روغنی داره به زنه میگن: چی شد این دفعه فقط 1 ساعت با تلفن حرف زدی تو که هیچ وقت کمتر از 3 ساعت صحبت نمیکردی؟ زنه میگه: آخه اشتباه گرفته بودم تابلو های بین راهی در 5 کیلومتری شهرها: رشت: از غیرت خود بکاهید . ابادان: پاریس 5 کیلومتر . تبریز : پایان تمام محدودیت ها ترکه می ره جبهه بعد از 2 روز برمی گرده .میگن چی شد اینقدر زود برگشتی؟ میگه : بابا اونجا به قصد کشت تفنگ بازی می کنن ): دوتا لره میرن هتل، اولی میره توالت فرنگی دومی میاد کتکش میزنه!!! میگن چرا میزنیش؟ میگه من دو روز از این چشمه آب می خورم این اومد ریده توش!!!! رشتیه بچه ی نهمش به دنیا میاد !!!!میره سر خیابون:داد میزنه اهالیه محل دیگه شورشو در اوردینا از شکست خوردن نهراس چرا که روزی تنهایی تلخ دستانت تداعی می کند... که بهترین سالهای عمرت را میان صفحه های " آیین دوستییابی" به بطالت گذرانده ای اصفهانیه می‌ره سربازی وقتی برمی‌گرده بابا و داداششو با کلی ریش می‌بینه می‌زنه زیر گریه می‌گه بگین چی شده من طاقت دارم. باباش می‌گه کره‌خر چرا ریش تراشو با خودت برده بودی) رشتی یه اسم بچه شو می زاره رستم و میترسه صداش کنه!!! یه روز یه ترکه مرگه مغزی میشه میارن بهش مغز خر پیوند میزنن از اون به بعد فارسی حرف میزنه...........!!! زنه از شوهرش می پرسه از چیه من بیشتر خوشت می آد؟ از صورت زیبا و یا هیکل متنا سبم؟مرده یه نگاهی به سر تا پای زنش می ندازه و میگه از اعتماد به نفست!!! ترکه نذر میکنه آخر اسم بچه هاشو بذاره الله اولی رو میذاره فتح الله دومی میذاره ید الله سومی دختر میشه می ذاره سیندرالله!!! مرغه باخروس میرن بقالى. مرغه میگه تخم مرغ دارى؟ بقال میگه چرا خودت تخم نمیزارى. مرغه میگه آخه ما هنوز نامزدیم جیگر.!!! ترکه داشته نوار خالی گوش میکرده گریه میکرده میگن چرا گریه میکنی؟میگه دلم واسه خوانندش میسوزه لال بوده ترکه میره مکه، جلوی کعبه گریه می‌‌کنه و میگه: خدایا، تو چرا مردی؟ لره میزنه روی شونه‌اش و میگه: احمق، خدا که نمی‌‌میره، شهید میشه !!!!!!!! ENJOY

نظرات 2 + ارسال نظر
salar جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ http://bronze.iranblog.com

به وبلاگ من حتما سر بزنید
خیلی توپه

اسل یوس یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://eselus.blogfa.com/

جالب بود . مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد