جوونســرا=از هر دری سخنی!!!!!!!!!

دانستنیها.عکس و بازی و آهنگ و هزاران چیز دیگه در جوونسرا

جوونســرا=از هر دری سخنی!!!!!!!!!

دانستنیها.عکس و بازی و آهنگ و هزاران چیز دیگه در جوونسرا

sms سرکاری3

به یارو می گند چرا یه لنگ جورابت ابی یه لنگه قرمز میگه والا خودمم نمی دونم یه جفتم خونه دارم همین شکلیه ————————— هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه ....



(ادامه مطلب)

به یارو می گند چرا یه لنگ جورابت ابی یه لنگه قرمز میگه والا خودمم نمی دونم یه جفتم خونه دارم همین شکلیه

—————————

هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه . . . . . . . . . . الان خندم میاد بعدا می گم

—————————

امروز جمعه است , گفتیم یادی از اموات کنیم.....  چطوری جنازه؟!

—————————

اگر تو با من باشی , چراغ خانه ام باشی..…. اونقدر روشن خاموشت میکنم تا بسوزی

نظرات 1 + ارسال نظر
زنده باد غیرت پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ http://gheirat.blogfa.com/

سلام آقا سعید
وب با مزه ای داری.خیلی لذت بردم.راستی من یه مطلب در مورد مسجدالاقصی توی وبم دارم.بهم سر بزن ضرر نمی کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد