جوونســرا=از هر دری سخنی!!!!!!!!!

دانستنیها.عکس و بازی و آهنگ و هزاران چیز دیگه در جوونسرا

جوونســرا=از هر دری سخنی!!!!!!!!!

دانستنیها.عکس و بازی و آهنگ و هزاران چیز دیگه در جوونسرا

جوک{3}

یک روز دوتا تخم مرغ به هم میرستن اولی میگه:مخلستیم
دومی میگه:املتتیم.!!!!!!!!!!





نظر نظر نظر >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>!!!!!!!!!!!!بدید

ادامه مطلب ...

جوک{2}

یه روز یه ترکه انتن خونشون رو رنگ میزنه یه نفر ازش می پرسه : چرا انتن خونتون رو رنگ می زنی؟ ترکه میگه: چون تلویزیون خونمون سیاه سفیده میخوام رنگی بشه هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها





نظر بدید ابروم رفتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــآآآآآآآآآآآآآ

ادامه مطلب ...

سرویس بلاگ وب

این سرویس چند وقتیه که اومده و خیلی هم باحاله.پیشنهاد می کنم یکی توش بسازید چون امکاناتش اینه:

1.انجمن وبلاگ

2.امکان عضو گیری و اختصاص مطالب به آن

3.خبرنامه

4.خودتون برید ببینید.

5.امکان ثبت سریع وبلاگ

ادرس:www.blogveb.com

معرفی سایتی برای طراحی قالب انلاین


 http://templategenerator.net




این سایت چند وقتیه کار خودش رو شرع کرده فعالیتش در زمینه طراحی انلاین قالب وبلاگ ..این سایت فعلا قالب های بلاگفا.پرشین گیگ.میهن بلاگ رو پشتیبانی می کنه ولی در اینده نزدیک برای بلاگ وب و بلاگ اسکای و بقیه سرویس ها هم خدمات داره.کار باهاش آسونه چون خودم امتحان کردم.برای مشاهده قالب ساخته شده ی من به javonsara.blogfa.com مراجعه کنید ..قشنگ نیست..بگم...!!!

آموزش ویژوال بیسیک ۶ .بخش اول

:::><<>><::: بخش جوون آموز تقدیم می کند :::><<>><:::

هدف از این بخش گسترش درک و فهم جوونای ایرونی از مفهوم برنامه نویسیه..به همین این بخش افتتاح شد واگر شما با نظراتون به من بگید که موفق شدم بازم از این اموزش ها به خصوص بخش PDF رو راه می دازم.                       {{{{.مدیر!!::!!نظر یادتون نره}}}

بخش اول آموزش ویژوال بیسیک6 با نوشتن برنامه لغتنامه
به ادامه مطلب برید و نظر هم یادتون نره..تازه کپی برداری از این مطلب غیر قانونیه!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!!

ادامه مطلب ...

مترجم آنلاین قدرتمند لغت و متون Ace

نسخه جدید نرم افزار مترجم آنلاین قدرتمند لغت و متون Ace
Ace_Translator_7.6.1.381_[www.MihanDownload.com].jpgتا به حال در زمینه ساخت نرم افزارهای دیکشنری شرکت های متعددی نرم افزار های مختلفی را منتشر نموده اند اما تعدادی محدودی از نرم افزارهای ساخته شده توسط این شرکت ها قادر به ترجمه متن ها طولانی هستند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به راحتی می تواند لغات و متونی را که به زبانهای خارجی هستند ترجمه کند. نرم افزار Ace Translator به راحتی می تواند متن های طولانی را به هر زبانی که هستند به زبان فارسی و یا 53 زبان خارجی دیگر ترجمه کند. شما با داشتن این نرم افزار دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه کنید زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی Translate کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تغییر زبان استفاده از نرم افزار به زبان فارسی و نیز قرار گرفتن سایر زبانها در منوی رو به روی زبان منتخب جهت انتخاب سریعتر زبانها اشاره کرد.

مستند هیروشیما

با نظرات خود من را به ادامه کار امیدوار کنید

دانلود مستند هیروشیما - Hiroshima

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/farvardin89/89.1.28/zzz/bbc-hiroshima.jpg

نام مستند: هیروشیما - Hiroshima
محصول: BBC Video
سال انتشار: ۲۰۰۹
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۲×48  دقیقه
حجم: ۲×300 مگابایت
کیفیت: DVDRip Mkv
زیرنویس فارسی: ندارد

برای دانلود دیدن بقیه اظلاعات به ادامه مطلب بروید::::>>>>>

ادامه مطلب ...

*دانلود بازی بتمن*۲۰۱۰



javondownload




*دانلود بازی بتمن*

 2010"Batman Arkham Asylum Full
همه شما بتمن را می شناسید .اسطوره فیلم های هالیوودی دوباره بازگشته تا یاد و خاطره بازی های بتمن را برای ما زنده کند.شاید بتوان گفت کمیک های بتمن جز برترین کمیک ها در بین بازی ها محسوب می شود که تا به اکنون نمونه های متعددی از آن منتشر شده است.تا به اکنون بازی های زیادی از سری بازی های بتمن روانه بازار شده است که در کل نتوانسته به موفقیت چشم گیری دست پیدا کند و دلیل آن هم این است که بازی های این سری از فیلم های بتمن الهام گرفته شده است.تجربه نشان داده که بازی هایی که از روی فیلم ساخته می شوند نمی توانند زیاد موفق ظاهر شوند اما آخرین نسخه از سری بازی های بتمن که تیمارستان ارخام نام دارد این حریم تقلید از روی فیلم را شکسته و توانسته با الهام از کتالب بتمن دست به ساخت اثری بزند که هنوز هم به عنوان برترین بازی های دنیا از آن یاد می شود ،فردی نیست که این بازیی را کرده باشد و از بازی کردن آن لذت نبرده باشد.ژوکر یار همیشگی بتمن هم در این نسخه همرا ه او هست تا باز هم به خراب کاری خاص خود ادامه دهد و بتمن هم هست برای مهار این مجنون دیوانه که به تازگی به تیمارستانی به نام ارخام آورده شده اما طی یک اشتباه ژوکر فرار کرده و تمام دیوانه گان تیمارستان را آزاد می کند و کنترل آن را به دست می گیرد.حالا نوبت شماست که کنترل بتمن را به دست بگیرید و حال همه را جا بیاورید.
برای دیدن عکس ها و ویژگی های بازی به ادامه مطلب بروید.
ادامه مطلب ...

تبارنامه کوروش بزرگ

 
هخامنش
شاه پارس
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
چا ایش پیش
شاه پارس
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
آریارامن
فرماندار پارس
 
کوروش یکم
شاه انشان
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
آرشام
فرماندار پارس
 
کمبوجیه اول
فرماندار انشان
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
ویشتاسپ
شاهزاده
 
کوروش دوم
شاه ایران
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
داریوش یکم
شاه ایران
 
کمبوجیه دوم
شاه ایران
 
بردیا
شاهزاده
 
آرتیستون
شاهدخت
 
آتوسا
شاهدخت
 
 
 



تبار کوروش از جانب پدرش به پارس‌ها می‌رسد که برای چند نسل بر انشان (انزان) و عیلام (شمال خوزستان کنونی)، حکومت کرده بودند. کوروش دربارهٔ خاندانش، بر سفالینهٔ استوانه ای شکلی، محل حکومت آن‌ها را نقش کرده‌است.

اینکه چه وقایعی روی داده که پارس‌ها عیلام را تسخیر نموده و شاخه‌ای از سلسلهٔ هخامنشی را در آنجا برقرار کرده اند، معلوم نیست. احتمال می‌رود که پس از آنکه آشور بنی پال در سال ۶۴۵ پیش از میلاد، دولت عیلام را منقرض کرد، پارس‌ها از فرصتی که در اثر جنگ بین آشور و ماد بدست آمده بود، استفاده کرده، پادشاهی جدیدی را در انشان تأسیس کرده باشند.

هخامنش سر سلسلۀ این دودمان است که در حدود ۷۰۰ سال پیش از میلاد، میزیسته است. پس از مرگ او، فرزندش چا ایش پیش به حکومت پارس و انشان (انزان) رسید. بعد از فوت او سلسلۀ هخامنشی دوشاخه شده و کوروش یکم شاه انشان و عیلام و آریارامن شاه پارس شد. سپس پسران هر کدام، به ترتیب کمبوجیه یکم شاه انشان و عیلام و آرشام شاه پارس، بعد از آن‌ها حکومت کردند.

کمبوجیه یکم با شاهدخت ماندانا، دختر ایشتوویگو (آژی دهاک یا آستیاگ) پادشاه ماد، ازدواج کرد و کوروش بزرگ نتیجه این ازدواج بود.

داریوش بزرگ در کتیبه بیستون نیز این مطلب را تأیید می کند، زیرا شاه مزبور می گوید، من نهمین شاه از سلسلۀ دوگانۀ هخامنشی هستم. (با حذف ویشتاسب چون وی حکمرانی نکرده است).[۳]

****************************************************************


برای دیدن مطالبی در مورد این تبارنامه به ادامه مطلب بروید.واگر مطالب از این قبیل خواستید در بخش نطرات به من اطلاع دهید تا در کوتاه ترین زمان برایتان بگذارم.

ادامه مطلب ...