جوونســرا=از هر دری سخنی!!!!!!!!!

دانستنیها.عکس و بازی و آهنگ و هزاران چیز دیگه در جوونسرا

جوونســرا=از هر دری سخنی!!!!!!!!!

دانستنیها.عکس و بازی و آهنگ و هزاران چیز دیگه در جوونسرا

sms سرکاری {1}

!!!!از دست ندید!!!!






خواستم شمعی باشم تا آخر عمر برات بسوزم ولی نامرد ادیسون برق و اختراع کرد


پیامک ( SMS ) های سرکاری خنده دار و باحال


خواستم شمعی باشم تا آخر عمر برات بسوزم ولی نامرد ادیسون برق و اختراع کرد

اگه میدونستی دستای سرد من چقدر به گرمی دستات نیازمنده اینقدر دست تو دماغت نمیکردی...!!!

می دونی اگه میوه ممنوعه رو بخوری و شکرانه اونو ندی می ری تو اغما بعدشم یه وجب خاک می ریزند روت؟!

آیا می دانید میزان پاسخ مثبت دختران به بوق زانتیا 60 درصد بیشتر از انواع پژو می باشد؟ روابط عمومی شرکت سایپا

دوست دارم زندگی مانند سفری باشد، همسفرم همسری خوب و مهربان باشد، مناظر زیبای جاده خاطرات قشنگ زندگی باشد، و اگر قرار است مرگ مقصد ما باشد، دوست دارم که زیبا و با هم باشد...
اما چه سود چند کیلومتری بیشتر نمی تونیم بریم، چون کارت سوختمون تموم شد!

تو جیغ زدی ویغ زدی جادو بودی دود شدی بالا رفتی تار شدی پایین اومدی پود شدی پیر شدی گریه شدی جوون شدی خنده شدی خان شدی بنده شدی خروس سرکنده شدی میوه شدی هسته شدی امید شدی یاس شدی ستاره نحس شدی ... خلاصه آدم نشدی !

دوستت دارم قد یه بشکه بنزین، خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین، روز تولد تو بهترینم، هدیه بهت میدم یه کارت بنزین!

هر وقت دلت واسم تنگ شد متن زیر رو بخون.
.
.
.
.
.
.
.
ای کلک! چه زود دلت واسم تنگ شد!

خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی

این اس ام اس رو تا حالا واسه هیچ کس نفرستادم
.
.
.
.
.
پس واسه تو هم نمی فرستم

نمی دانم تا کدامین طلوع زنده خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت... اما دوست دارم تا اخرین لحظه بودنم تو را سر کار بگذارم

سلام عزیزم... می دونی چه بلایی سرم اومده؟ پلیس منو به جرم "زشت ترین" شهروند ایرانی گرفته... جون هر کی که دوست داری بیا و بهشون نشون بده که دارن اشتباه می کنن

هر وقت پیشم نیستی دلم برات تنگ می شه... هر وقت هم که پیشم هستی دلم برات تنگ می شه...
ای مردشورتو ببرن که بود و نبودت یکیه!

صداقت خواستم داشتی، مهربانی خواستم داشتی، عشق خواستم داشتی،
قور قوری جون گل کاشتی! هر چی که خواستم داشتی!
تقدیم به قورباغه ی زندگی من

یه توپ دارم قلقلیه. موی سرم فرفریه. اس ام اس جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم

زندگی را از تو نام برده اند !
ز : زاویه نگاه تو
ن : نوای کلام تو
د : درگاه ابروی تو
گ : گیسوی پریشان تو
ی : یارو سر کاری!

از شاهکارهای ادبیات: یکی بید یکی نبید، 3 تا درخت بید که 2 تاش بید بید، یکیش بید نبید، اونی که بید نبید، وسط اون دوتا که بید بید بید!

بیبنم اگه یه روز از خواب بیدار بشی ببینی اون که دوستش داری گذاشته رفته...
صبحونه چی می خوری؟

گزیده‌ای از کنسرت یکی از استاتید بزرگ موسیقی ایران!
تمام گلهای خوشبوی دنیا رو هم به پات بریزم، بازم کمه. چون پاهات خیلی بو میده!

لپتو بیار جلو
1
2
3
4
5
تا 100 هم بشماری از بوس خبری نیست!

آلبرت انیشتین میگه: عشق مثل ساعت شنی میمونه همزمان که قلبتو پر می کنه مغزتو خالی می کنه.
البته واسه اونایی که مغزشون پره! تو راحت باش...

زندگی کوتاهتر از آن است که به خصومت بگذردو قلبها گرامی تر از آنند که بشکنند فردا طلع خواهد کرد حتی اگر ما نباشیم پس بیایید کارت سوختمان را به یکدیگر بدهیم.

خیلی وقته که می خوام یه چیزی بهت بگم ولی تاحالا روم نشده. گفتنش برام خیلی سخته:
د . . . . . . . . . . . . . . . . دو . . . . . . . . . . . . . . . . دوس . . . . . . . . . . . . . . . . دوسه لیتر بنزیِن داری به من بدی؟

یه خره عکس خودشو توی آب می بینه. میگه چقدرشبیه اونی ام که داره این SMS رو می خونه!

لوتی ترین اس ام اس سال: زنگ در خونتم هر کس تو رو بخواد باید منو بزنه

میدونی من دوستت دارم، من عاشقتم، می میرم برات، می بوسمت...
...
...
...
چند تا میم داره؟؟؟

ببببببااااا آااابببب ددددااااد {به پا لال از دنیا نری خدا شفات بده}

الهی من خورشید بشم تو ماه...که تا قیامت ریختتو نبینم

به اندازه ی تمام گوسفندهای جهان دوستت دارم.
قربانت، چوپان دروغگو!

خیلی ماهی
...
...
...
بخور، چون امگاسه داره!

اگه دیدی کسی محکم بهت لگد زد ناراحت نشو، چون خیلی توپی!

(در پی اعتراض مردان به مسیج «طرز تهیه مرد»)
طرز تهیه زن:
...
...
حیفه که این همه مواد حروم بشه!

لبخند رو هیچ وقت ترک نکن حتی وقتی که ناراحتی چون افسردگی خیلی خطرناکه حسن! ممکنه که داغون بشی حسن! نیشتتو ببند حسن!

این اس ام اس رو وقتی دوروبرت کسی نیست بخون. اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش
...
...
پشت سرتو بپا
...
...
کسی نیست داری می خونی؟
...
...
خوب خدا را شکر کسی نیست ببینه سرکاری!

پیف... اه اه اه... چه بوی گندی... خفه شدیم... چه خبرته؟ مگه چی خوردی؟
!حمیییییییییییید
(تبلیغ کنسرو لوبیای تبرک!)

قلب من،دل من،خون توی رگهای من،نفس من،جیگر من،خلاصه...همه وجودم درد می کنه :باید برم دکتر ببینم چرا این طور شدم

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر... و می دانی که کویر بدون باران زنده است... پس برو بمیر

زنونه:من لیلی بشم تو مجنون من سام بشم تو نرگس من شیرین بشم تو فرهاد و من هوا بشم تو هیچوقت آدم نمی شی

آسمان را ستاره زیبا میکند باغ را گل عشق را محبت چشم را اشک دخترا رو جراحی پلاستیک

عسلم گلم نازم عمرم جونم عزیزم قشنگم نفسم عشقم قربونت بشم خیلی دوست دارم اللهی دورت بگردم اینارو تمرین میکنی منو دیدی بهم بگی یادت نر

امیدوارم امشب که می خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی.ولی سعی کن بهش عادت نکنی.آخه من هر شب نمی تونم بیام تو خوابت

مصارف مهم اس ام اس در ایران : 1-پیغام های اورژانسی ( سر رات که داری میای 2تا بربری بخر) 2- اطلاعات رسانی( سر جلسه امتحان)" جیم درسته الاغ!" 3-پیغام های عاشقانه: "عزیزم ،قبل از خواب به یاد من مسواک بزن !" 4-جلوگیری از خشونت :"بدهکار محترم !اگه این جا بودی خرخرتو می جوییدم "! 5-فرستادن جوک :"یه روز یه یارو می ره سربازی ،دور کلاش قرمزی"

اگر 10 تا گل رز گرفتی دستت رفتی جلوی آینه و 11 تا گل قشنگ دیدی اصلا تعجب نکن! این نشون میده که هم کوری , هم کودنی , هم دچار توهم شدی!

روانشناسان ترک ثابت کردند که مهمترین عامل طلاق ازدواج است.

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدان بنزین نداره سکته کرده

این سخن از کیست؟ اسراییل لکه ننگ بشریت است و باید از روی زمین محو شود الف)کرم محو کننده ببک ب)پودر لکه بر انزیم دار تاژ ج)محمود احمدی نژاد د)محمود لکه بر ;))

کم ریش ترین ایرانی: رفسنجانی ، 3- زشت ترین ایرانی : احمدی نژاد ، 4- جوادترین ایرانی : بنیامین ، 5- بی استعدادترین بازیگر سینمای ایرانی: محمدرضا گلزار ، 6- پیرترین ایرانی: علی دایی ، 7- چاق ترین ایرانی : رضا زاده ، 8- بی ادب ترین ایرانی : علی پروین ، 9- بدبخت ترین ایرانی: دوست پسر ، 10- ورزشکار ترین ایرانی (البته در رشته چَتر بازی): دوست دختر ، 11- باحال ترین ایرانی : من ، 12- ضایع ترین ایرانی : شک نکن که خودتی

ارتباط برخی ترانه ها با مباحث شرعی: خوشگلا باید برقصن...(امر به معروف)/// ای قشنگتر از پریا – تنها تو کوچه نریا...(نهی از منکر)///ای خانوم کجا کجا؟ (صیغه فضولی)/// دلم فقط تو رو می خواد(تارک الدنیا)/// بابا تو دیگه کی هستی دسته شیطونو بستی...(ذنوب الشیاطین)///یه ماچ دادو دمش گرم ...(اکرام ایتام)///نمره بیست کلاسو نمیخوام (ایثار)///منو تهدید میکنی که یه روز از پیشم میری (کظم غیض)///تو محشری از همه سری (ذکر) التماس دعا

اس ام اس مخصوص نیمه شب:

غرض مزاحمت بود که به حمد الله حاصل شد.

 سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره 4 ساعت دیگه باید بیدار شی!

سلام. ببخشید بد موقع مزاحم شدم... راستش را بخواهید یه سوالی داشتم خیلی وقت بود ذهنم را مشغول کرده بود، می خواستم بپرسم... می خواستم... اصلا ولش کن. بزار برای بعد، خوب؟

خوابی؟ می خواستم sms بدم. باشه بعد مزاحم میشم...

می دونین تفاوت شهرداری با صدا و سیما چیه؟...اولی آشغال جمع می کنه ..دومی آشغال پخش می کنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد